четвер, 22 березня 2018 р.

Звіт про завершення дослідно0експериментальної роботи


21 березня 2018 р. відбулося розширене засідання кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО, на якому розглядалося питання про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку». У засіданні взяли участь керівники та відповідальні виконавці базових закладів-учасників експерименту (Ботлунг Л.І. – директор Годинівського НВК Острицької ОТГ Герцаївського району;  Іоніцой Г. В. – директор Мамалигівської ЗОШ І-ІІІ ст. Новоселицького району Васильєва Л. А. – вихователь-методист Хотинського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – Загальноосвітня школа І ступеня» Хотинської міської ради; Тарновецька С. В. – вихователь-методист Неполоківецького ДНЗ Кіцманського району; Кушнірюк Л. М. – інструктор з фізичної культури ДНЗ №41 Центр розвитку дитини «Пізнайко» м. Чернівці), заступник директора ІППОЧО з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин, кандидат психологічних наук, Руда Г. В., викладачі кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін.
Науковий керівник Шепенюк І. М. представила узагальнені результати дослідно-експериментальної роботи, що проводилась у експериментальних закладах. Метою дослідження було теоретико-методологічне обґрунтування, розробка і експериментальна апробація системи роботи педагогічних колективів дошкільних і загальноосвітніх навчальних щодо формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного  та молодшого шкільного віку. Відповідно керівники і відповідальні виконавці кожного із представлених закладів розкрили систему роботи педагогічних колективів із проблеми дослідження та результати роботи, серед яких – покращення стану здоров`я дітей, підвищення професійного рівня педагогічних працівників, підвищення рівня обізнаності та соціальної активності батьків, покращення матеріально-технічної бази закладів.
Руда, Г. В. підкреслила важливість і необхідність проведення інноваційної діяльності закладів освіти у контексті реформ, що відбуваються у системі освіти України.









Немає коментарів:

Дописати коментар